Het Brabants rood-wit vormde letterlijk de rode draad door het hele event. De entourage, catering en entertainment werd gebaseerd op de Brabantse vlag, het evenement ademde de onmiskenbare Brabantse gastvrijheid. De CHV Noordkade was hiervoor de locatie bij uitstek: een mix van historie, kunst en cultuur. Combinatie van food en bedrijfsleven. Gasten werden van begin tot eind geïnspireerd in deze bijzondere venue. Inspirerende merk activatie Het merk Brabant werd op het netvlies van de bezoeker gebrand. Alle zintuigen werden geprikkeld en gebrandmerkt met Brabants rood-wit. Brabantse innovatie werd doorgezet in de bijzondere animaties met de nieuwste interactieve 4D technologie. Brabantse innovatie omzetten in een ultieme beleving Op culinair vlak werden zintuigen geprikkeld met een eetbeleving waar het Brabants rood-wit samen tot verrassende smaaksensaties leidde. Verschillende merkwaarden werden in de hapjes verwerkt: letterlijk innovatieve karakter van Brabant proeven, en de landelijke sferen ‘plukken’.