100 jarig jubileum
Brabantia speelt al sinds 1919 een essentiële rol in de creatie van dagelijks levensgeluk voor miljoenen consumenten. En dat hebben we groots gevierd.
Bekijk deze case.
Brabantia speelt al sinds 1919 een essentiële rol in de creatie van dagelijks levensgeluk voor miljoenen consumenten. En dat hebben we groots gevierd.
Bekijk deze case.
Vanderlande bestond in 2019 al 70 jaar. Een mijlpaal om bij stil te staan met de mensen die dagelijks het verschil maken bij dit succesvolle bedrijf. Wij mochten een familiedag organiseren voor alle medewerkers en hun gezinnen op de campus van Vanderlande.
Bekijk deze case.
Samen het ultieme HORNBACH gevoel ervaren. Hoe dat eruit ziet, laten we graag zien. We zijn er trots op om event voor HORNBACH georganiseerd te hebben.
Bekijk deze case.
Samen winnen! De filiaalmanagersdag van DE marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België draaide om verbinding. Het verbinden van de mensen binnen de organisatie alsmede de organisatie A.S. Watson. We bedachten hiervoor het thema ‘Samen Winnen’. 950 filiaalmanagers kwamen samen om te genieten van een krachtig programma.
Bekijk deze case.
Op de ‘Dag van de zorg’ organiseerde roem voor zorginstelling Laverhof een spetterend personeelsfeest op de Noordkade in Veghel: LaverLove. Een blijk van waardering voor alle werknemers, gepensioneerden en vrijwilligers van de zorgorganisatie Laverhof.
Bekijk deze case.
50 jaar Van den Bosch, een moment waar uiteraard bij stil moet worden gestaan. Dit jubileum werd groots gevierd. De trots en samenhorigheid werd vergroot binnen de totale organisatie, wat zorgde voor onvergetelijke momenten.
Bekijk deze case.
K2 Brabants Kenniscentrum hield eind 2015 op met bestaan. Wij hebben dit afscheid mogen verzorgen met professionaliteit en enthousiasme.
Bekijk deze case.
Food Vision was een vijfdaags congres, waarbij gezonde voeding binnen diverse sectoren onder de aandacht werd gebracht. roem events begeleidde deze algehele productie die werd georganiseerd in Veghel: dé ‘food regio’ van Zuid-Oost Brabant en de uitgelezen locatie voor dit congres.
Bekijk deze case.
Het HRM-team van Sonell was op volle sterkte en om dit gegeven kracht bij te zetten werd hieromheen een kick-off event ontwikkeld door roem events. De nieuwe corporate identity: ‘Sonell, uw personeel pit crew’ was daarbij de kapstok voor dit event.
Bekijk deze case.
Het jaarlijkse personeelsfeest werd dit jaar gecombineerd met de opening van het opnieuw ingerichte kantoor van de vestiging in Rosmalen. Een speciale setting voor een speciale gebeurtenis.
Bekijk deze case.
Een mijlpaal om trots op te zijn en trots zijn op de successen van het bedrijf. Dat was de aanleiding van de feestavond die plaatsvond voor het personeel van Verano.
Bekijk deze case.
Op vrijdag 14 oktober jongstleden vond de eerste editie plaats van het Deken van Miert Penning Gala in de Sint-Lambertuskerk te Veghel. Een economisch en maatschappelijk geëngageerd event van, voor en door Veghel.
Bekijk deze case.
De trots en verbondenheid met Witlox van den Boomen | VDB vergroten, en het versterken en beleven van identiteit. Deze gedachte staat centraal tijdens dit personeelsevent. Een bijzonder moment voor de totale organisatie met een duidelijke boodschap: “wij zijn eigen-zinning!”.
Bekijk deze case.
Soms zijn er van die momenten… Surprise party’s zijn geen corebusiness van roem events. Echter, hoe mooi is het om groot én klein geluk samen te laten vloeien tot een onvergetelijk samenzijn met familie en vrienden.
Bekijk deze case.
In januari 2016 werd roem events uitgedaagd om mee te denken over de invulling van het relatie event voor Van Dijk Groep.
Bekijk deze case.
In opdracht van New Brand Activators, het zusje van Bek, organiseerde roem events de eerste editie van de New Talent Night. Het event vond plaats in het kantoorpand van New Brand Activators te Veghel. Het kantoor en de buitenruimte werd hiervoor getransformeerd tot een ‘Urban Camp Site, met diverse caravans en food trucks op het terrein en kartonnen tentjes voor een powernap.
Bekijk deze case.
roem werd uitgedaagd om mee te denken over de invulling van de opening van de showroom van Eurobad. Zodoende creëerden wij een veelzijdig programma voor twee dagen, waarin de merkwaarden van Eurobad tot leven kwamen.
Bekijk deze case.
Essent levert. Energie, brandstof voor onze motor in de meest elementaire zin van ons bestaan. Met recht kan je zeggen dat Essent aan de basis staat voor vriendschap, geluk, ambitie en passie. The Full House Party combineert deze kernwoorden. roem events heeft dit vertaald naar karakters waarin Essent zichzelf en de klant herkende.
Bekijk deze case.
Het was 50 jaar geleden dat de familie Mars haar fabriek in Veghel openende. Dat mocht niet onopgemerkt voorbij gaan.
Bekijk deze case.
roem events organiseerde voor VisitBrabant een inspirerende kick-off met waardevolle momenten, waarin VisitBrabant centraal werd gezet in een multimediale omgeving en in een bijzonder enerverende en innoverende context. Gasten laten ervaren wat échte beleving is en potentiële visitors van Brabant overtuigen van de kracht van deze provincie. Tijd voor bijzondere ontmoetingen op onverwachte momenten met een spetterend feest tot besluit.
Bekijk deze case.
Een tweejaarlijks partner-event waarbij roem events zorge voor een ‘live’ boodschap aan medewerkers, met als doel het versterken van de kernwaarden binnen het merkkompas en het vergroten van trots en saamhorigheid binnen de totale organisatie.
Bekijk deze case.
Dit is ons verhaal in de notendop. We vertellen u graag ons hele
verhaal onder het genot van een goede kop koffie.
Neem contact met ons op.