In 2016 introduceerde roem events TryLikes. Dit is een beoordelingssysteem waarmee roem op haar evenementen direct kan inzien hoe het op dat moment staat met de klanttevredenheid van de bezoekers. roem gelooft dat juist die kleine details het verschil maken bij het beleven van klein geluk. Dit maakt een evenement authentiek en uniek, waarbij langdurige impact bij de bezoeker gerealiseerd wordt. En dit komt weer ten gunste van de merkbeleving naar onze opdrachtgever.

Het gaat als volgt in zijn werk: gasten en bezoekers antwoorden via het systeem TryLikes snel en eenvoudig een vraag zoals: ‘Bent u gastvrij ontvangen?’ met een ‘like’ of ‘dislike’. Via een online dashboard anticipeerde roem direct op de feedback van deze bezoeker. Eén van onze events, de Biënnale Veghel met zo’n 20.000 bezoekers, werd daarbij beoordeeld met 96% ‘Like’!

Dit is niet onopgemerkt gebleven, deze prestatie werd door TryLikes bekroond met een ‘Best customer experience Award’. Van alle gebruikers van TryLikes, waaronder onder andere Albert Heijn, Transavia, Van der Valk en Mc Donalds heeft roem events procentueel de hoogste score ‘Likes – thumbs up’ behaald in 2016. 

Thumbs up voor TryLikes
TryLikes (opgericht begin 2015) meet real-time customer feedback in de fysieke wereld. Via eigen ‘slimme meetpunten’ stellen ze consumenten één duidelijke vraag per keer. De consument kan de vraag beantwoorden met een like of dislike. Via een online dashboard en real-time players kunnen bedrijven direct resultaten bekijken. Medewerkers zien of, waar en wanneer ze hun prestaties moeten verbeteren. TryLikes helpt Retailers, event organisaties, hotels, ziekenhuizen e.a. bij het oplossen van dagelijkse problemen zodat resultaten op hun Key Performance Indicators verbeteren. Bedrijven als MediaMarkt, Albert Heijn, Rabobank, Heineken Experience en Wereldhave maken al gebruik van het systeem.

Trylikes op de biennale

Tags:

Word
geïnspireerd